Comité patronal de négociation pour la commission scolaire Crie
  • MNC centres de services scolaires francophones
  • MNC collèges
  • MNC for English Language School Boards
  • MNC for the Cree School Board
  • MNC for the Kativik School Board
Français Contact Us Login
    • Composition et mandat
    • Prise de décision
    • Organigramme
    • Parties syndicales
    • Conventions collectives
      • Personnel enseignant
      • Personnel professionnel
      • Personnel de soutien
      • Archives
    • Plans de classification
      • Personnel professionnel
      • Personnel de soutien
  • Équité salariale
Français Contact Us Login
  • MNCcentres de services scolaires francophones
  • MNCcollèges
  • MNCfor English Language School Boards
  • MNCfor the Cree School Board
  • MNCfor the Kativik School Board
  • MNC Portal
  • CPNCSC
  • Negotiations
  • Collective Agreements
  • Archives
  • Archives: Collective Agreements 2005-2010
  • Professionals 2005-2010

Professionals 2005-2010

P3 - Consolidated collective agreement

  • [PDF] Fédération des professionnelles et professionnels de l'éducation du Québec (FPPE-CSQ) 533kB
    March 30, 2007
    Download
  • Unions
  • Collective Agreements
    • Teachers 2015-2020
    • Professionals 2015-2020
    • Support Staff 2015-2020
    • Archives
      • Archives: Collective Agreements 2010-2015
        • Teachers 2010-2015
        • Professionals 2010-2015
        • Support Staff 2010-2015
      • Archives: Collective Agreements 2005-2010
        • Teachers 2005-2010
        • Professionals 2005-2010
        • Support Staff 2005-2010

Comité patronal de négociation pour les centres de services scolaires francophones

Comité patronal de négociation des collèges

Management Negotiating Committee for English Language School Boards

Management Negotiating Committee for the Cree School Board

Management Negotiating Committee for the Kativik School Board

Management Negotiating Committees ©2023
Secure login

Cette section du site du CPN est sécurisée.If you think you should have access to this page or you have forgotten your password, contact the site administrator.

Loading